Hst_sena Herkesin bünyesi, iyikeşme süreci, doktoru vs farklıdır. Ben ilk doğumumdan öncede spor yapıyordum , hamileliklerimde de ve doğum sonrası da .. İlk iki doğumum sezaryen oldu ve hastaneden taburcu olurken korse tayt ve atlet giymiştim.. 3 gün sonrada spor hareketime mekik de eklemiştim.. Şuan 3. gebeliğim spora devam.. Baştada dediğim gibi kişiden kişiye ve doktora göre değişiyor🍀🥰