Serpiloral Kaç saattir bebek solda göğsümün altında toplanıyor kasığada baskı yapıyor tuvalete çıkıyorum başına gelen varmı bu sancımı???
Clementinee Serpiloral hemen geçmiyormu toplanınca ? Ağrın oluyurmu canım ? Benm doktorum 5 10 dk da bir oluyor veya geçmiyorsa gel demişti .. günde bir kaç kere olması normal diye biliyorum ama geçiyorsa hemen sorun yok
MinikMucizeninAnnesi Serpiloral söylediklerin yalancı sancıya benziyor canım. 27.haftadan beri benimde ara ara oluyor. Sıklaşırsa ve zamanı azalırsa doktora gitmelisin ama. Duan 36.haftam bitmek üzere,daha fazla sıklaştı mesela suan sende de günde 6-7 kez olması normal
Merve_boylu Serpiloral 34. Haftadayım benim de 20. Haftalardan itibaren bebeğim hep sağ tarafta toplanıyor ama hiç bir sorun olmadı nst lerde sancı kasılma vs de çıkmıyor
Serpiloral Clementinee geçmedi sol taraf toplu sabahtandır kuzum kasıklarada tekme atıyor tuvalete çıkartıyor gidip nst yemi baglansam
Serpiloral MinikMucizeninAnnesi benim ara ara olmuyor o tarafta toplandı kuzum ama hareketleri var kasığada baskı yapıyor
miranbeyinmothersi Bilmiyorum ilk gebeliğim benimde ara ara sancım ve resmen toplandığını karnımın yamulmasından anlıyorım ama geçiyor. İki gündür geçmeyen kasık ve bel ağrılarım var kötüyü çağırmamakmiçin normal diye düşünüyorum kuzum ama