jldpmk34 Aybam ben bagi dastana aldım ama bebeğim hiç sevmedi 5 aylık oldu 3 kere anca yatmıştır onda da bıkac dk içinde ağladığı için yine kucagimiza aldık, yani almasam daha iyiydi boşa masraf yaptım, aldığım gibi duruyor