Kızlar özür dileyerek ve utanarak soylüyorum bi iki haftadır eşimle ilişkiye gırmedık benım halsızlıgım yuzunden ve grıp oldugum ıcın yapmak istemedim bugün de yaptık ama rahmim çok ağrıdı daralmışti sanki afedersiniz ama tuvalete giriyorum oturunca rahmim ağrıyor sanki yere düşecek gibi bu ilişkiye girdim diye mi yoksa gebelikten dolayı mı