Umutsmom Ikınamamaktan ve normal doğumdan vs korkuyorum kızlar.36. Haftam…çok mu zor sizce nasıldı ? Yaşayanlar??
Birsen2906 Umutsmom ikinir sin kuzum ebeler tarifini veriyorlar nefes aldiriyolar büyük abdestini yapar gibi diyolar zaten en son kısmı olduğu için 5 inci çocuğu yapmış gibi ikiniyorsun 🤗
mommasBoys Umutsmom ıkınma kasılma anında istemsiz geliyor önemli olan nefes kontrolünü sağlaman emin ol korkulacak hiçbir şey yok nefesine odaklan sadece o anda
Burcueylus Umutsmom her ikisininde zorluğu var bence ama normal dogumda derin nefes alıp vermeler çok önemli ben 2. Bebeğimde derin nefeslrle daha kolay dogum yaptim
rgk Umutsmom kız bisi olmaz rahat ol. ben de yaptırmadm ama daha önce film çektirdim test yaptırdım filan o yüzden çok da şey yapmıyorum yani. bi şekilde çıkacak bu veletler😂
Fundabshn Bugüne kadar hiç korku yoktu içimde ama bugün çatı muayenesine girdim ve artık aşırı korkuyorum rabbim yardımcımız olsun bence çok zorlanacağım 😩 37+2 haftayız bebek daha kanala girmemiş yaklaşık iki haftamız daha varmış bakalım hayırlısı 💐
BaLLikom44 Umutsmom bence abartılacak kadar zor değil normal ilişki gibi sadece bir anda yapıyor diye hafif bir acı oluyor korkma .
Bgz_2105 Bebeğin başı göründüğü andan itibaren ıkınma hissi kendiliğinden gelecek zaten önemli olan nefesinizi tutup bağırmadan ıkınmak eger bagırırsanız nefesinizi bosa harcayıp bebegı itmeye gucunuz yetmeyecektir
Tuugce Umutsmom ben oglumu normal dogurdum 3.510 la.ıkınmaya gelene kadar gücüm bitmiştı ıkınamadım.zordu arkadasim.simdi 2.ye 30 haftayim hic dusunmuyorum 36 .haftaya gelince düşünücem diye telkinliyorum kendimi.