Kaderkus Yeni hamileyim 6 haftalık olmuş nasıl bi süreç izlemeliyim devlet hastanelerinde hiç randevu yok
aysnrsvs Kaderkus Eşrefpaşa Hastanesi Ercan koru ozeldeki doktorlar gibi çok kalabalık değil hastane randevularda rahatlıkla alınabiliyor devlet hastaneleri gibi değil ama doğum yok bilginiz olsun haftaniz erken diye yazdım 😉
BabyLoveeee Kaderkus devlet istiyorsan dokuz eylülü iyi diye duydum,bende oraya gidiyorum ama daha yeni başladım onun için yorum yapamam😊
Funday35 Kaderkus Ata sağlık dr. kemal uğurbil 165 TL muane ücreti çok ilgili birisidir herhangi bir sıkıntıda hangi saatte ararsanız telefonunu acıyor canım tavsiye ederim 4 aydır gidiyorum
Sinems90 Aycicegim Ankarada yaşıyorum izmirde doğum yapıcam ve sadık sözdinleri bende duydum çok iyimiş doktor olarak 31 haftalığım 31 aralığa kendisinden randevu aldım doğumuda orda düşünüyorum
Cgdm35 İzmir Karşıyaka’da yakınsanız Başkent üniversite hastahanesinde Doktor Serdar Balcı çookk iyi bir doktor.kesinlikle tavsiye ederim
Aycicegim Fasulyeninannesi1 ben ilk kez gideceğim canım kendisiyle görüştüm. İrfan bey ile onu çok duymuştum ikisi yakın arkadaşlarmış zaten Sadık hocada karar verdik. Görev nedeniyle diyarbakırda yaşıyoruz 35 haftadan sonra gidicem kabul etmez diye korkmuştum ama istediğin zaman gel dedi 🥰
Sinems90 Aycicegim bizde görev nedeni ile Ankaradayız kabul etmesine sevindim. Bende 35 haftalıkken gidicem inşallah benide kabul eder. Yeni yıldan sonra doğum ücretleri hakkında bilginiz var mı
Aycicegim Sinems90 Canım yeni yıl sonrası için fiyat bilgim yok biz haziranda ücret bilgi almıştık ocakta ne kadar değişir bilmiyorum normal sezeryan 4750₺ demişlerdi.
Aycicegim Sinems90 normal doğum destekliymiş kabul eder diye düşünüyorum instagram üzerinden vs yazdım dönüş yaptı hemen bana samimi geldi sevdim
Sinems90 Aycicegim valla olur mu olur 😂 bende 31 aralıkta randevu aldım ilkez gidicem bakalım ne dicek. Benim kızım olucak sizin
Sinems90 Aycicegim normalde karataş hastanesi düşünmüştüm anlaşmıştım doktorla sonra yorumlar pek iyi gelmeyince sezeryana alıp duruyormuş. Normal doğumu denediği için ve çok ilgili olduğunu öğrendim değiştirmeye karar verdim
Aycicegim Sinems90 bizde çınarlı ile arasında kararsız kalmıştık bizimkiler bostanlı da oturuyor can hastanesi daha çok yakın gelıyor e doktor da iyi olunca buna karar verdik 😊