Melisaelf Arkadaşlar 4+6 haftalık hamileyim ağrılarım baya azaldı ama ara ara yokluyor belim kasıklarım felan normal değil mi azalmasının sebebi yerleşmiş olması olabilir mi özellikle sol tarafımda var ağrı sola mı tutundu acaba diye düşünüyorum 😂
Asilprens06 Melisaelf 19 haftalığım hala ağrıyor canım daha yerleşme ağrısını geçtim büyüdükçe geliştikçe ara ara olur yine ağrı ☺️
Btlsa Ben de bugün 5 haftalık oldum ama aşırı kasık ve karın ağrım var. Normal mi bilmiyorum korkuyorum da 4 gün sonra gideceğim doktora inşallah kese görünür 🙏🏻
Melisaelf Btlsa İnşAllah canım benim kanama olmadığı sürece sıkıntı yok diyorlar benim de öyle valla ağırlaştım iyice ben de haftaya gideceğim İnşAllah görürüz 🤍ve kalp atışını duyarız