Minnakkurabiyeveannesi27 Kızlar bir arkadaşım tüp bebek yaptırdı 10. Gün bugün kan değeri 8.72 çıkmış sizce nasıl bu degerle hamile olduğunu öğrenip sağlıklı gebelik yaşayan oldu mu çok tedirgi 2.denemesi
moom222 Minnakkurabiyeveannesi27 çok düşük kimyasal ola bilir cnm ama yinede doktoruna sorsaydin bnde 92 ve 35 GB sonclar oldu iki denememde kimyasal oldu şimdi üçüncü denemem ve 88 değerim bnde senin GB korkuyla bekliyorum iki katına çıkması önemli dediler
Aycicegim Minnakkurabiyeveannesi27 canım maalesef kimyasal ile sonuçlanır yinede Allahtan umut kesilmez Rabbim hayırlısı ile nasip etsin inşallah 🤲🏻
sessizizleyici Benim dondurulmuş 5 gün embriyom 1143 cıkmıstı 12.günde 5 üzeri gebelik diyolar sanırım ama düşük geldi bana