Melihadur 29 haftalık hamileyim çalışıyorum 32.haftadan önce doğum yaparsam rapor ücreti alabiliyor muyuz acaba erken doğum olabilir merak ettim
sehrengiz_8 Melihadur muhasebe ile bugün görüştüm rapora bakılıyormuş 32. Hafta için bir şey demedi ama 8 haftadan önce doğum oluyorsa hastane onu ayarlıyor ona göre bir rapor yazıp doğum parası alınabiliyormuş