Busradlr99 hımm anladım bana vurulmadı hani iki gün sonra bile gelebilir falan dedi açılma olduğundan birde çatın falan baya müsait esnek dedi bende siz öyle yazınca acaba vurulması mı gerekiyor falan diye düşündüm hepimizin hakkında hayırlısı Rabbim sağlıkla kucaklarımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏😇