yigiterenc Selamlar. Avent emzikler mikrodalgada sterilize ediliyormuş ama benim mikrodalgada fırınım yok. Ne yapacağım şimdiii? Bilgisi olan var mı???
maviananas yigiterenc benım bebeğim daha doğmadı ama yeğenim için Avent alınmıştı onu kaynatmıştık görüntü anlamında bir bozulma deforme olmamıştı başka yönden bir zararı var mıdır bilmiyorum
Hellili yigiterenc ben hem biberonlarını hemde emzikleri kaynattım pahalı aldığım için pek kıyamadım belki bozulur diye ama bişi olmadı kaynatırken bi de beyaz sirke koydum
yigiterenc Internette arattim kaynatmayin denilmiş. Kullanim klavuzunda da kaynatma ibaresi yok mikrodalga var 🤣 kaynatayim gitsin o zaman yaa 😅
Clementinee yigiterenc canım kaynamış suda beklet 5 10 dk ben öyle yaptım 🤍 Burda çok yorum okudum emzik sararmış falan riske atma derim hiç
Deniz3551 Emzigi kaynatip da kuruttuktan sonra icinde kalan suyu nasi cikariyorsunuz? Ben cikaramadim😐
Lulikli yigiterenc canım suyu kaynat. Sonra altını kapat. 5 dakka bekle bence at içine dursunlar ben o şekilde yapmayı planlıyorum. Benim de emzik de avent biberon da avent 😅
elaweannesi Lulikli cam mi canım benim büyük küçük cam biberon aldım nasıl edeyim bilemedim kaynatsam patlar 😂
Deniz3551 Clementinee cikmadi😐 2 gundur kac kere sıktım😶 peteklerin uzerine de koydum belki buharlasir diye ama yok cikmadi bi turlu
nevarneyokk yigiterenc Önce green clean temizleyiciyle temizledim sonra kaynamış suya attım bir şey olmadı benimkilere
Mavi87 yigiterenc kaynatmak değilde kaynatılmış sıcak su döktüm üstüne. Kaynatmak, silikon olduğu için bozuyor sanırım