aysenurtc melekkizim_00 gayet doğal acı olabilir ( herkesin acı eşik değeri de farklı) sonuçta muayene işlemi bir metal koyuluyor oraya yabancı cisim . kanama olmadıysa yara vs yoksa yapacak bişey yok geçmiş olsun