Oncelikle seni korkutmak icin yazmiyorum. Sadece onlemini al lutfen diye yaziyorum. Herseyden once cok ama cok acil gogus hastaliklarina gorun. Ben 4 haftaliktan beri oksuruyorum ama normal oksuruk degil ne yapsam gecmedi. Bogulmalar yasiyordum. Oksuruk yuzunden gec kaldim diye kese yaninda kanama olustu. Gogus hastaliklarina cok ama cok acil gien lazim kanda enfeksiyonum cikti. Antibiyotikle gecti. Simdi ise gicik kaldi oksuruk hafifledi ama kanamam cogaldi bebek tehlikede. Lutfen oksurugu hafife alma gecer deme benimki 3 ay oldu hafifledi gecmedi.