Önde gitme aslında kilosu ve boyu 1 hafta veya 2 hafta sonraki ölçülere uygun olmak demek. Ama bebeğin kilosu veya boyu bie hafta önde gidiyor diye daha hızlı gelişiyor demek değil. Yine 9 aylık sürecin hangi aşamasında hangi organı gelişecekse yine aynı sürede gelişiyor demek. Yani 30 yaşındaki her insan nasıl farklı kilo ve boyda olabiliyorsa bizimkilerde aynı şekilde gibi bir şey 😅