Busraaayildizz Hanımlar merhaba çatlak kremi olarak ne kullanıyorsunuz ? 33. Haftadayım bu hafta göbişimde inanılmaz derecede çatlaklarım çıkmaya başlamış aynada görünce şook oldum çok üzgünüm 😱😔😔
Bebegim000 Busraaayildizz her gün bol bol kremleyin ve yağlayın nemsiz bırakmayın hatta günde iki kez yapmaya çalışın genetikte varsa tabiki oluyor illaki ne yapsakta fakat çoğalmasını ve ilerlemesini engelleyebiliriz
Mayaslan Busraaayildizz bol bol nemlendirin de artmasın, bir zaman sonra beyaz olup belirginliği azalır, sonra da lazer falan var yaptırmak isterseniz.
Ikizgebe2 Gobekte henüz oluşmadı ama ben de bugün sok oldum göğüs altlarında kocaman çatlaklar vardı oraya hiç yag sürmemiştim. Göbeğim çok geriliği için bio oil kullaniyorum .
Busraaayildizz Ikizgebe2 😔 bizimki aşırı hareketli göbeğimin bi tarafında toplanıyor geriniyor falan bu aralar aşırı yapıyor gibi ondan sonra olmaya başladı kakao yağı kullanıyordum ama bi işe yaramadı sanki daha çok çıkmaya başladı gibi
MMmommy lierac ve mustelayı çok övüyorlar bence deneyin eğer çatlak olduysa da lieracın oluşan çatlaklar için jeli de var onu da alı. kullanın hemen iz kalmasın
Busraaayildizz Bebegim000 göbeğimin gerildiğini hissettiğim günden beri her gün mutlaka kakao yağı sürüyordum ama bi işe yaramadı 😔
Bebegim000 Busraaayildizz kakao yağı tek başına zaten fayda etmiyor bazı doktorların önerdiği yağ karışımlar var aktarlar hazırlıyor tamamını hazırlayıp kullanın bide bütçeniz varsa mustelanın çatlak kremi mükemmel tavsiye ederim sabah birini akşam birini sürerseniz gerginlik hissi bile hissetmiyorsunuz 🙂