N123ko Merhaba arkadaşlar 8 haftalik hamileyim ve hamile olduğum andan itibaren şiddetli baş ağrılarım var hergun bas agrisi yaşıyorum bunu başka yaşayan var mi
aysenurtc N123ko gebeliğin hormonal değişimlerinden dolayı olabilir veya stress faktörü mü ? ya da susuz kalıyor da olabilirsiniz , migren varsa tetikliyor olabilir. .. vs baş ağrısı, direkt gebelikle ilişkilendirilecek bir semptom değil kısacası.
N123ko Migren hastalığım yok günde 2 litre su içiyorum. Gece yarilari hariç geceleri de kalkıp içiyorum bu yaşıma kadar ilk defa yaşıyorum böyle birsey