aysenurtc Bebegimveben0666 bende kaşıntı yaptı turuncu olanı almıştım 2 kere kullandım sadece . Bence doğal yağlar kullanın Hindistan cevizi, badem yağı gibi .. biooil çok parfüm kokuyor sanayi ürünü gibi içeriği de temiz değil ben doğal olduğunu düşünmüyorum
Ozgebalc Bebegimveben0666 çatlak izlerini geçiriyor mu bilmiyorum ben başından beri kullanıyorum şuan 29. Haftamdayım çatlak oluşmadı henüz ve düzenli kullanmıyorum
AdenEva Bebegimveben0666 turuncusunu değil doğal içerikli olan sarı olanını kullanıyorum. Kullanıp hiç çatlamayan arkadaşlarım oldu öyle görüp bende aldım daha çatlamak için erken son haftalarda ne olur bilemem 😂 ama çatlak izlerini geçireceğini sanmıyorum lazer tedavisiyle bile çok zor geçiyor oluşan çatlaklar 🤔
aysenurtc NiceNice Meryem1111 hayır yağı sürdükten 10 dk sonra cilt emmeye başlayınca kaşınmaya başladım . Allerji boyutta değil ama kimyasal olduğu için
alyaninannesi2 Vallahi baya baya düzenli kullandım ama son 2 haftamda baya baya çatladım. Ama benim bebeğim büyük suyum fazla ondan Mıdır bilmem. İşe yaramadı bende ama yarayanlar var. Genetik neyse ne yaparsan yap çatlıyorsun sanırım
Drn34 Ben 14. Haftamdayim hamileliğimi öğrendiğimden bu yana kullanıyorum en büyük korkum çatlaklar. Umarım işe yarar. Ha bir de kantaron yağı çok faydalıymış ama sarı olan mı kırmızı olan mı araştırmak lazım. Onu da alacağım