prensesannesiiiiii Kızlar sizinde yüzünüz eliniz ayaklarınız şişti mi? 33 haftalık olduk çarşamba günü kontrolüm var bir post okudum ayaklarım ellerim şişmiş ti gebelik zehirlenmesi diye bişey yazmıştı :((
aysenurtc prensesannesiiiiii uzun süre ayakta kalırsam ayaklarım şişiyor hafif ellerde şişlik oluyor ama dinlenince geçiyor. sizde ne kadar oluyor bilmiyorum bahsettiğiniz şişliğin boyutu ciddiyse tuz tüketimini azaltın yürüyüşler yapın bol su için mutlaka tahlil verin dr kontrolüne gidin
Sevdaelmc prensesannesiiiiii gebelikte şişlik normal bende öyleyim gebelik zehirlenmesi olması İçin idrar protein pozitif olması lazım ve tansiyon 14 üzeri olması lazım 🙂
Aysununannesi00 prensesannesiiiiii benmde ellerim ayaklarım şişiyor özellikle gece yüzümü söylemiyorm bile🤦🏻♀️ Doktorm her kontrolde bakıyor ödemim yk ama şişim hasta olmuyoruz sanırm onun şişliği herkes doğumdan snra gider şişliğin diyor
Selinkn prensesannesiiiiii benim gebelikten once de tansiyonum vardi 3 gundur aniden elim ayağım ve yuzum şişiyor az önce de tansiyonum 16/10 cikti ve doktorum hemen cagirdi cunku basit alelade bir sey degil her el ayak şişmesi maalesef gebelikte normal degil
prensesannesiiiiii aysenurtc aşırı bir şişliğim yok ama geçen gün öyle bir post görünce bir psnikleidm ve tuz tüketimi malesf var eskiden beri tuzlu yerim herşeyi Bi türlü vazgeçemedim tuzdan
prensesannesiiiiii Sevdaelmc teşekkür ederim içimi rahatlatın❤️doğumdan ne kadar sonra geçer acaba ya
Sevdaelmc prensesannesiiiiii valla bazı ödemler kalıyor kardeşimin bebeği doğalı 6 ay oldu ellerindeki şişlik geçmedi yüz filan geçti ama
prensesannesiiiiii Aysununannesi00 inşallah ya ne kadar da can sıkıcı ya valla yüzüme bakmak istemiyorum artık 😬😬😬🥺
Aysununannesi00 prensesannesiiiiii kız oda birşey mi sivilce yuvasına döndüm psikolejim alt üst oldu bi doğurim direk cildiyeye koşucam
prensesannesiiiiii Selinkn tansiyonum hep iyi çıkıyor ama ya inşallah bir sorun yoktur çarşamba günü kontrolüm var
Dahmaz_cah6114 prensesannesiiiiii canım bende aynıyım ama ödem oluştuğu söylendi doktoruna söylersen tahlil yaptırır için rahat edersin artık ayaklarım şişlikleri acımaktan üstüne basmakta zorlanıyorum ama yatarken ayaklarını ellerini soğuk suya tut hava kaldırarak yat
prensesannesiiiiii Dahmaz_cah6114 ay inşallah ödem olsun canımda başka bişey olmasın tavsiyen için teşekkür ederim
guzelbebegimmmmm prensesannesiiiiii ben geçen kontrole gittiğimde doktorum ayak bileklerimi falan kontrol etti şişlik var mı diye. Oğlumda hiç bakmamışlardı. Burnum şişiyor o da sabah uyanınca