Kızlar merhaba. SAT’a göre 8 haftalık hamileyim. Adetin 18. Ve 19. Günü yumurtlama gördüm geç yumurtluyorum. 25 Kasım’da keseyi gördük 4+1 ile uyumluydu. İki gün önce gittiğimizde keseyi ve yolk sacı gördük ama bebek görünmeyecek kadar küçük dedi doktor bir hafta veremiyorum dedi. Yolk sac da olması gerekenden büyük duruyor dedi. Böyle bir şey yaşayıp sağlıklı bir gebelik geçiren var mı. Benim üçüncü gebeliğim ilki kimyasal ikincisi boştu. Genetik testi de yaptırdık temiz çıkmıştı.