Son isim postum 🤣
Hruu düz Ecem daha hoş bence. Asel her yerde var
Hruu asel ecem uyumlu olmamıs ya sadece asel yada sadece ecem
Kızçeler güzel dimi 🤍🤭
Canım Naz olan isimlerde çok nazlı oluyor tanıdıklarım hep asel ecem daha güzel bence
Tek başına Ecem daha güzel bence🌺 Her yer asel oldu artık. Naz ise hiç düşünmem bile.
Ecem asel daha uyumlu sanki ama sade Ecem olsa kulağa daha hoş geliyo
Tek başına asel ya da Ecem daha hoş bence 🌸
ECEM 💓
Tek Ecem daha güzel bence 😊
Kimse begenmedi gerçekten karar vermek zor oluyor bu yüzden insanin aklı karışıyor🥲🥲🤣