Arazynp Kizlar hastane cantami hazirliyorum. İsimli hastane çıkışı yaptirmistim. İlk giyeceği kıyafeti o olsun istiyorum. Ama dogumdan sonra bebiş anne karnindan çıkıyor sonucta kirli olur mu? Hemşireler iyi temizliyor mu? Hemsirenin giydirmesi için İsimli hastane çıkışıni mi koyayim yoksa normal bir takım mi? Tecrubeli anneler yazarsa sevinirim.
pijamaboregi Arazynp ilk giydirilen kıyafet hemen kirleniyor hemşireye vereceğiniz ayrı olsun odaya gelince zaten kendinizi topladıktan sonra isimli olanı giydirirsiniz 😊❤️
Cennett2121 Arazynp normal bi takım koy ve sonra odaya geçince üstünü değiştilirsin çünkü bazen kan kekesi faran kaliyor yaa onun için temiz fotolaf çekilşyor ya ismimli gidilirsin
pijamaboregi Elmas_ Yenidoğana doğunca giyebileceği göbek bağının sıkıntı çıkarmayacağı bir kıyafet de koyabilirsiniz alt üst pijama takımı gibi ama bedeninden emin olun bebekler ilk doğduklarında küçük oluyorlar 😊
dundarrmervee Ben isimli takım almadım ama A101 e beşli yenidogan takımları gelmişti. Onlardan almıştım 35 ₺ ye. Bir tane de 10 lu hastane çıkışı var. İlk A101 den aldığımı verdirttiricem. 10lusu beyaz olacağı için o temiz kalsın istiyorum. Kan lekesi olabiliyormuş