Aysel90 ben ilk gebeliğimde oktay altuna gitmiştim cok cok memnun kaldım medicabildeydi o zaman bu 2. Gebeliğim kendine klinik acmıs gitmedim bu defa hastane olmasını istedim ali bahadırlı var medicebilde cok iyi cok ilgili bi doktor tavsiye ederim ❤️