Aleyyo-09 Yoğun vajinal akıntım için doktorum hem fitil verdi Hemde hergün sirkeli suya otur dedi. Sirkeli suya oturup faydasını gören oldu mu ? Bebeğe bi zararı olur mu . Olsaydı doktorum önermezdi herhalde 16 haftalık hamileyim
Gorkem97 Aleyyo-09 onu bilmiyorum ama benimde aşırı aşırı vardı doktorum travazol krem yazdi bir kere sürdüm hemen gecirdi şok olmustum gecmis olsun canim
Ertugrlunannesi Aleyyo-09 canım doğru… Gerçekten hamileliğim boyunca en çok bu durumdan rahatsızdım… Neler denedim.. Fitil krem ilaç ama olmadı… Sen ne yap biliyor musun? Bir litre suya bir çay bardağı elma sirkesi dök karıştır ve her tuvalet sonrası bu suyla vajinanı yıka… İnan bana hemen etki ediyor… Ha birde bana dua edersen çok mutlu olurum.. Şu an doğum sancısı çekerken yazıyorum 😔🤲
RefBrs Aleyyo-09 sirkeli su çok işe yarıyor. Ben hamile değilken mantar denildiği için denemiştim çok iyi geldi ama hamilelikte zararı olur mu bilmiyorum olsaydı doktor bile bile demezdi içinizi ferah tutun 🌸
Aleyyo-09 Gorkem97 kremi sadece dış bölgeye mi sürüyordunuz içe mi , umarım Benimde geçer canım bebeğe zararı okur diye korkuyorum , erken Doğumu tetikliyormuş bazen :(
Gorkem97 Aleyyo-09 icine dogru sürüyordum canim dışınada daha once oyle birsey duymadim ilk defa sizden duydum oyle birsey olsa doktorum onermezdi tabikii bilime inanmak lazim 😍
Aleyyo-09 Ertugrlunannesi Allah razı olsun bi avazda bir solukta doğurun inşallah 🤲🏻 Bu halinizle bana yazmışsınız çok teşekkür ederim sağ sağlim evladınızı kucağınıza alın ❤️🤲🏻 Dediklerini deneyeceğim canım
Ertugrlunannesi Aleyyo-09 aaminn inşallah… Sanada Allahtan şifa diliyorum inşallah faydasını görürsün