Ayserkn sanırım ilk gebelik 😍 benimde öyle oluyordu. Hatta bir kaç defa acile gitmiştik oynamıyor diye ☺️ Benim bebek doğdu 2 aylık🥰 her şey tecrübe ile oluyor İŞTE şimdi bende kendi kendime diyorum aman hamileyken ne kadar pimpiriklenmişim diye 😂 tadını çıkarın her anın