Ata1_ Kızlar 17 haftalık gebeyim karnımın sol altında çok batma var yatınca geçiyor gibi yaşayan var mı
Snmz Ata1_ karnın genişliyor canım bende de olmuştu hatta bi gece çok batmıştı acile gittim doktor karnın genişliyor bazı bölgeler de ağrı olabilitir herşey yolunda demişti
Nnnur123 Ata1_ Bende tam 17 haftalık oldum bugün aynı şikayet bende de var. Sağ tarafımda kaşıkta gibi sertlik, baskı gibi bir his oluyo normal mi bilmiyorum. Çok aklıma takıldı
3Mucizeannesi Ata1_ şuan bende yaşıyorum kramplar hariç batmalar oluyo yatınca az geçer gibi oluyo ama bazen korkuyorum
Melisaa97 Fundish Bende kullandım tatlı badem yağı çok şükür be çatlak falan oldu kaşınmada olmadı çok şükür
Ata1_ Civcivinannesiii çok sağolun ya valla öyle korktum ki 😢 tuvalete gidip gidip kontrol ediyorum bişe olur mu diye
Civcivinannesiii Ata1_ yok canm korkmaa 😊bebeek buyuyo rahim buyuyo kendine yer aciyo oyuzdende agri oluyo