Selim_Alparslan merhabalar bende 6 ya da 7. Haftamda tam hatırlamıyorum acil olduğu icin kanal tedavisi oldum ve şu an 16. Haftamdayım 2. trimester girdigim için 3 kanalım daha yapıldı film çekilirken kurşun yelek giydiriyolar daha bugün bi kanalımı yaptirdim🤗 bi zararı yok dediler doktorum da onayladı icim rahat etmese de mecbur yaptirdim çünkü diğer türlü enfeksiyon daha zararlı 😔