Yavaş yavaş almanı öneririm özellikle büyük ihtiyaçları. Bizde 16 haftalık olduk oğlum da ilk günden almaya başlamıştım iyi olmuştu. Ama bunda cinsiyet öğrenemedim daha öğrenince bez alacağım işte biberon emzik onları hep aldım. Her ay birşey alıyorum sigarayı bıraktım sayılır. Eşimden parasını alıp bebişin ihtiyaçlarını alıyorum. Sonlara bırakmayı doğru bulmuyorum. Her an herşey olabilir mesela 26 haftalıkken ağrım olmuştu böbrek büyümesi hastanede yattım iyiki oğluma almışım ki hastaneden sonra çok zor olurdu ☺️