Selindrellaa 15+3üz 2 3 haftadır bacağımın Bi yerinde ve kalçamda arada sancı oluyor biraz masaj yapınca geçiyor benim gibi yaşayan var mı?
charlottececi Selindrellaa 7. Haftamdan beri kalcam agriyor. 10. Haftadayım suan. Cok ayakta durursam cok agriyor. One egilemiyorum. Bazen otururken de agriyor bazen yürütmeyecek kadar. Aile hekimim bel fitigin olabilir dedi. Hamileligimi bildirmeye gittigimde sormustum. Sadece sol tarafimda. Burda post acmistim hamilelikten oluyo demislerdi. İnsallah daha kotu olmaz. Size de gecmis olsun. Doktor agir kaldirma cok ayakta durma dedi. Gebelik icin gittigim doktora sormayi unuttum haftaya gidince soylicem 😔
Deniz3551 Selindrellaa benim 27.haftamda baslamisti. Youtube dan elikanin hamilelikte siyatik agrilar icin olan yoga videosunu yaptim yaklasik 10 gunde agrilarimi gecirdi.Tavsiye ederim🙂
mhdmraa Selindrellaa ben de hamileliğimin başından beri yaşıyorum 11 haftalığım sağ tarafıma kramp giriyor hareket ettirmiyor bacağıma vuruyor
Selindrellaa charlottececi aklına kötüyü getirme dedikleri gibi gebeliktendir. Çok teşekkür ederim 🙏 sana da çok geçmiş olsun benim de kontrolüm haftaya soracam😊
Simsim60 charlottececi bende 9 haftalığım.benmde sol kalça ağrım oluyordu doktoruma sordum ilaç vermedi.kendini yorma dedi.devamlı oturmak bile yoruyor sert yerde oturmak.ayakta kalmak biraz evde fazla dolansam kalça ağrım oluyor bende yemeğimi yapıp evi toplayıp devamlı istirahat halindeyim.o zaman iyiyim.
Ipekgulll Simsim60 aynen bende istirahat edince geçiyor ama kalkıp eve girişeyim başlıyor ta ki uzanana kadar
mervebuglemtkn Selindrellaa son haftalarda daha da sıklasıyor korkutmak istemiyorum kesinlikle ama gece yatmak bir devlet meselesi haline geliyor 😔 bünyeye göre değişebilir belki sizde olmaz
iki_minik_annesi Selindrellaa 29 haftalik hamileyim bacam8n ustune basinca o tarafimin kanadi agriyo ta 😁
Ipekgulll Selindrellaa ilk günden beri geçmiyor artarak devam ediyor 22+4 deyim tek bi bacak tek bi kalça sanki çıkmış diğer ayağımı kaldırıp asla dengede duramıyorum canım çok yanıyor valla 😔 ve herkes ağırlaştıkça daha çok batacak diyo
Melek141120 33 olduk bizde bacaklarım hala çok ağrıyor eşim masaj yapmaktan sıkıldı 🤣 ama bazen oturmak istiyorum o derece ağrıyor bir de geceleri uyurken çok uyuşuyor doktorum farklı bir magnezyum yazdı biraz pahalı ama deneyeceğim bakalım 2 gündür içiyorum
Meri3220 Selindrellaa benimde öyle 8 9 haftalardan beri çekiyorum sol bacağım kalçam bazen otururken kalkamıyorum o ağrıyor inşallah tez zamanda geçer tek temennim o
aysnrsvs Selindrellaa hamileliğin başından beri sağ kalcam çok ağrıyor önceden dinlenince geçerdi bir iki gündür yataktan kalkarken başlıyor ağrımaya aksama kadar 😏😬
Clkha Selindrellaa gebeliğin ilk haftasından beri sağ kalçamda ağrı vardı . Sonra sola geçti ve suan 32 haftalıgım her iki tarafta agrıyor ve hiç bir sekilde gecmiyor maalesef 🥲
Azra_Mom Selindrellaa aynıyız sizinle bende de oluyor kalça ağrısı iki taraftada bacak ağrılarımda gece oluyor hatta ağrıya uyanıyorum zor hareket ettiriyorum neden bende bilmiyorum