Bu gün itibariyle 40+3 olduk bu sabahki doktor kontrolümde ilk kez altan muayene edildim açılmamam yoktu nst de sacım çıktı ve sabahtan beri karın ve kasıklarımda geçmeyen bi ağrı var sancı olsa arada geçerdi diyorum ilk gebeliğim olduğu için ayırt edemiyorum doktor istersen yatışını yapalım ama açılman hiç olmadığı için 2 gün bile sürebilir dedi bebeğin solumuna baktı bebek iyi genel Bi kan idrar tahlili tetkikini yapalım acil bi durumda kan vermen gerekmesin benimde ev hastahaneye yakın çıktım geldim sabahtan beri yapmadığım egzersiz kalmadı açılma olması için ne yapmam gerekiyor