Htchknn merhabalar canım bende 20+4deyim. Odasını almadık henüz ama Pierre cardin glare takımı almayı düşünüyorum. Şimdilik 2 hastane çıkışı aldım. Annem örgü yapıyor. Bir de geçenlerde alışveriş yaptık bir mağazadan sadece kıyafet üzerine. Bebek battaniyesi bez bebek arabası puset gibi şeylere hiç girişmedim daha🥲