Haticeey Doğum yapalı 12 gün oldu kızım 6 günlükken sarılık oldu 2 gün hastanede yattık düşmüştü ama şimdi tekrar sararmaya başladı sanki sık sık da emziriyorum başına gelen var mı ne kadar sürede geçiyor tekrar hastanede de yatmalı mıyız
esmer3 Haticeey acaba sütünüzden dolayı mı tekrarlıyor sarılık? Kuzenimin de öyle oldu çünkü anne sütü sarılık yapıyormuş onun doktor kontrolünde öğrenip emzirmeyi kesmişti bi doktora gösterin isterseniz
Haticeey esmer3 Bilmiyorum ki canım doktor sık sık emzir demişti bebekte enfeksiyon varsa o yüzden de yükselebiliyormuş hastanede yatarken idrar almaya çalıştık ama alamadık kızımdan kakası karışıyor sürekli içine kabul etmediler sarılığı da düşünce çıkmıştık ama şimdi geri yükseldi sanırım
esmer3 Haticeey evet sarılık geçmesi için sık sık emzirmek lazım da böyle sütten dolayı sarılık artma durumuysa bi baktırın bence