Yesimtzn 25. Haftamdayim. Çıplak bakınca yemek yemişim de gaz ve şişkinlik var gibi hafif. Kiyafetle dışarıdan biri asla anlamaz, anlamıyor da. Bir anda çıkacak gibi geliyor ilerki haftalarda göbeğim 🥲 Bazen burada resimli gönderiler görüyorum, karnım hiç çıkmamis diyorlar ama fotoğraflarına bakınca bence gayet de çıkmış göbekleri diyorum 😊 ters psikoloji mi artık bilmiyorum 😊 ama benim öyle değil gerçekten henüz disaridan belli değil.