Kızlar selam 2.bebeğime 22 haftalık gebeyim. İlk gebelikte cahilliğimden göğüs yaraları için önceden hiçbirşey kullanmamıştım. Ama ilk 20-25 gün emzirmekten nefret ettim. Kanaması, hassasiyeti, sızısı, süt fazlalığından mastiti hepsini aynı anda yaşadım. Kalkan ve krem kullandım ama yara olduğu için çok zor geçti. Şimdi önceden önlem almak istiyorum. Kalkan, krem ve gümüş kapak hali hazırda beni bekliyor 😄 Ama ne zaman ve ne ile başlamalıyım. Rütbeli annelerim fikirlerinizi bekliyorum 😊