[silindi] İlk haftalarda hiç yaşamadım 16. Haftada yaşamıştım bir kaç gün sadece ve 3 gündür yeniden başladı bir son noktası var mı haftasına göre geçmiş olması gerek miyormu ? 😔
Denizvegokyuzu [silindi] Ben en başından beri bu durumdayım biraz daha sakinledi gibi ama koku hassasiyeti ve bulantı kusma devam ediyor malesef 22.haftayi bitirmek üzereyiz 🤷🏻♀️ Keşke haftaya göre olsa ve geçmiş olsaydı 🤗
Buseozdemir [silindi] bende 25.haftamdayim. gecmisti yeniden basladi ne bisey yemek istiyor canim nede midemin bulantisina yemek yapabiliyorum ne yapcam bilmiyorum