Kızlar selam ikiz gebelik 35 haftalık olduk. Doktor iki haftadır bebeğin bir tanesinin göğüs kafesinin dar olduğunu söylüyo. Ama bu durumu açıklayacak herhangi bir durumun da olmadığını söylüyo. Yani daha erken haftalarda olsa ya da bebeğin kolu bacağı kısa olsa bunlardan kaynaklı olabilir diyebilirdik ama çok geç haftalarda böyle birşeyin çıkması bebeğin başka herhangi bir yerinde problem olmaması bu durumu açıklayamıyo. Doğduğunda görcez diyo. Böyle birşeyle karşılaşan oldu mu? Endişelenmelimiyim anlamadım. Zaten yapacak bir şeyimiz yok ama ne olacağını da bilemiyoruz bu belirsizlik beni bitiriyo😔