Kızlar yarın sabah sabah kan vermeye gideceğiz ama hiç belirti yok çok nadir kramp giriyor adetime de az kaldı ayaklarım buz gibi ısıtamıyorum üstüne çok kötü grip oldum çok heyecanlıyım rabbim isteyen herkesin kucağını doldursun 🥰 dualarınıza ihtiyacım var 🙏