Kizlar 39+2 yim bugun kontrolüm vardi. Bebek kanala girmemiş alttan muayene yaptı cok az yumuşama varmış açıklık falan yok. Nst de sanci yok. Bel agrim vs yok yani hiiiiiic belirti yok.
Bebek kanala giremiyor dedi. Dr yine ctesiye kadar musade doğuramazsan sezaryen için konusucaz dedi. Ama şunuda söyledi, acilma ve sancin olsa bile bebek kanala girmezse doğuramayip yine sezaryen dönebiliriz dedi.
Sizce ben normal doğurabilir miyim 🥲 zorlamayıp sezaryen için mi konuşayım?