Doğum yapmayı planladığım hastaneyle konuştuk da sadece kadın doğum hastanesi ve pandemi hastanesi değil. Pozitif olursam başka hastaneye sevk edeceklerini söylediler. Doğuma çok yakın sonuç çıkarsa doğurtup sonra sevk ediyorlarmış. Alternatif hastaneleri araştırdım, Bursa’da özel olup kadın doğum üzerine olan iki hastanede durum aynı ama diğer özeller pandemi hastanesi. Sonuç doğuma daha uzak olan bir süreçte çıkarsa direkt diğer hastanelerden birine geçilecek. Umarım siz de kovid değilsinizdir, umarım hiç birimiz kovid olmadan bebeklerimizi kucağımıza alırız Allah’ın izniyle.