Benim eşim de bir ara Migros’a girip çıktı..Migros bizim oturduğumuz bölgede referans istedi arkadaşı da adını vermişti saolsun.Çalışma koşullarına gelince belli bir ay asgari ücretle çalışıyorsun daha sonra maaş arttırımı oluyor.Saatleri belli değildi şimdi Allah var biraz da o yüzden işten çıkmasını ben istedim..Oturduğumuz bölge kaynaklı da olabilir Yoksa kurumsal firma tabiki düzeni vardır ama bize denk gelmedi sanırım