Ya 2. defa yaziyorum ya cildiricam ya artik su yorum yaparken klavyenin gidip durmasina bi cozum bulun ya bi yorum yapiyorum o kaaaaaadaaaar yaziyorum ve gerizekali klavye atiyo ve baska yere giriyo metin ucmusss.. suan su metni yazarken bile 2 kere gitti. Cozun sunu cozuuuuuuun!!!!!