_elifmehmet_ Kizlarr ilk hamile oldugumu ogrendigimde adetime 2 gün vardi bir hafta sonra kontrole gittim daha once 3 bos gebeligim oldugu icin fazla bekleyemedim gittim ve keseyi gordu igne ve hap basladi bir hafta sonra tekrar gittim 6+2 ydi sadece kesen guzel buyumus dedi ama ultrasona gore 5+1 gözüküyordu acaba benimki geç döllenmemi oluyor onu ögrenmek istiyorum cunku kalp atisi icin 2 hafta sonra gel dedi 6+2 ydim ama ultrasonda 5+1
Hhilall37 _elifmehmet_ ilk doktora gittiğimde adetime göre 8+3 olması gerekirken 6 haftalıktı. Doktor adet tarihimi değiştirdi ilerleyen zamanlarda sıkıntı olmasın gelişimini doğru takip edelim diye. Şuan 29+2 olduk 🐣
Selin12- _elifmehmet_ canım geç döllenme olmuş büyük ihtimalle eğer iki hafta sonra gittiğinde aynı olursa yada haftası ilerlemzse ozamn kimyasal gebelikten şüphelenir ama senin ki geç döllenme gibi duruyor
Bebegimveben0811- Bende gittiğim de 8 haftalik diyecek sandim ama 6 haftalık dedi 2 hafta geç döllenme olmuş ama bunu sana doktorun demesi lazımdı şimdi 6 güne düşürdü
_elifmehmet_ Bebegimveben0811- bana gec dollenme falan demedi 10 gun sonra gel dedi yarindna sonra gidicem nasipse bi rahatlayamadim ultrasonda kesenin ici bostu verdigi kagitta icinde bi olusum gordum hicbisi anlamadim nasil oluyo bu
Melek1111 Bende şuan 22+6 yım ama ultrason da 1 hafta geç gözüküyor. 22 haftalık gözüküyor.Geç döllenme olmuştur dendi
_elifmehmet_ Hhilall37 ilk gittiginizde bebegi gormusmuydunuz peki bende pazartesi 8+4 olucam görurum insallah
Hhilall37 _elifmehmet_ 5 haftalıkken devlet hastanesine gittim( düzenlenmiş tarihe göre) keseyi zor gördük mide bulantısı çok olunca 1 hafta sonra özele gittim bebeği görüp kalp atışını duyduk. İlerleyen zamanlarda bebek önden gidebiliyor ya da geride kalabiliyor. İlk haftalarda adet tarihinin düzeltilmesi sağlıklı sonuçlar veriyor
_elifmehmet_ Hhilall37 rabbim saglikla kucaginiza almayi nasip etsin 4 gebelik yasadim daha hic duyamadik kalp atısını bu sefer ilaclar kullaniyorum dualar ediyorum rabbim nasip eder insallah
sngl_ Benimde son adet tarihime göre 10 haftalık olması gerekiyor ama ultrasonda 6+1 günlük görünüyor. 9 gün sonra tekrar gidicez, sağlıksız bir gebelik ya da geç döllenme olabilir dedi doktor. Çok korkuyorum hayırlısı olsun tabi ama inşallah sorun çıkmaz