Papatya55 canım ilk bebeğinse herkes için doğum zor ve uzun süreli oluyor. Bebek 4 kilonun üzerindeyse doğum daha da zorlaşıyor. İkinci doğumlar daha kolay oluyormuş. Bilemiyorum inşallah istediğin gibi bir doğum gerçekleşir. Çok fazla normale odaklanip sezeryan olunca hayal kırıklığı yaşamaktansa, sağlıklı olanı tercih etmeyi düşün, hayırlısını dile 💙 inşallah saglikla kucağına alırsın 😘