Kızlar selam, 11 haftalık hamileyim. Çok akıntım var. Rutin idrar testi yaptırdım, doktorum ciddiye almadı ama merak ediyorum lökosit esteraz 1+ , 3-4 lökosit, 1-2 epitel hücre göründü diyor. Bilgisi olan var mı? Başka bir doktora daha sormalı mıyım sizce?