Naciyeylmz susama aşırı oluyo daha emzirirken bi şişe su yanıma bulundururdum + hiç tatlıyla aram yoktur hamileyken bile yememiştim kızımda ama emzirirken şekeri mi düşüyo insanın noluyosa aşırı canım tatlı isterdi sürekli yerdim kilo problemin yoksa ye boşver