minik_7984
https://imgyukle.com/i/k4gvMH
baby me aldım tum ürünlerini , fiyatı uygundu araştırmıştım dün e bebekten aldım evimize 5 dk yakınlıkta bir yikama ürünleri.kalmisti alıncak şuan 28+4uz dün babynest ve yorgani yıkadım bugünde müslinleri kalin ve incr battaniyeleri yikadim alt acma minderi vs yarinda renkli ve beyaz kiyafetlerini yikiycam , yoğun bir kokusu yok memnun kaldım alanlarında memnuyetini okumuştum bebeğimiz doğduktan sonra da yıkama ürünlerinden memnun kalırsak devam etmeyi düşünüyoruz granül sabun sıvı deterjan yumuşatıcı şeklinde aldım, şampuan bebek losyonu kolonyası sabunu şeklinde de diğer ürünlerini aldım bebe yagi evde vardı göbeğine üni baby uyguluyordum evde de pisik kremi var diye temin etmedim annem bepanten baya almisti, dalin ve üni baby arasında fiyatlar oynuyordu baby me uygundu bende baby me merak ettiğim için denemek istedim , icerigni baya araştırmıştım dalın ve üni de kız demisti bazen göz yakma durumu olduğunu söylüyorlar diye tabiki her bebek için farklıdır bu durum bende önce baby me düşündüğüm için tercih ettim , esimde demisti zaten fiyatu her yuksek olaj urun iyi bir urun demek degil diyordu fiyati dusuk urun olup iyi olanlarda vardır. arkadaşım mustela kullanıyor onum bebeği alerjik bir bebek beyaz birde , baby turco bez düşündüğüm içinde ıslak mendili o şekilde aldım