Düz cok az kanamam geldi 10 haftalık ikizlere hamileyim kanımdaki enfeksiyon 20 cıktı serum takıldı tedbir amaclı 1 gün hastanede kaldım ve bir sürü serum ve iğneler yedim kimisi yerleşme lekesidir diyor suanda damla damla cok az geliyor ultrason da bebeklerimde bi sıkıntı cıkmadı kalp atısları cm leri normalde rahim agzında bi acılmada görülmedi ama ben korkuyorum başına gelen varmı acaba neler önerirsiniz kızlar