Ahmedim Kızlar medicalpark hastanesine zeynep doğan artaşa gidiyorum 12 günüm kaldı doğuma acaba benim gibi aynı doktora giden ve sezeryan olan varmı ve memnun kaldınız mı belden uyuşturmamı genel anestezimi aldınız
sdsd Ahmedim merhabalar doğumu yaptınız sanırıö tecrübelerinizi duymak banada iyi gelcek bende sezaryen istiyorum aynı doktora gidiyorum