Geçmiş olsun, kaygılandırmamak adına tecrübemden söz etmeden doktorun yanıt vermezse kadın doğum acile gitmeni öneririm. Her kahverengi lekelenme yerleşme kanaması değildir, progestan başlanması için yarının beklenilmemesi gerekebilir. bir sürü faktör var, doktorun değerlendirmesi daha uygun olur.