Deletedmom_85 çok erken belki psikolojik bilemiyorum ama. İlk defa sol kasığım da çok hafif belli belirsiz iğne batması gibi Bi his yaşıyorum anlık ve geçiyor. Sizce belirti olabilir mi? 8 9 gibi yumurtlama gördüm reglime 11 gün var 🥲
Asyarslan60 Deletedmom_85 merhaba yumurtlamayı çok yeni görmüşsünüz psikolojik de olabilir bilemiyorum tabiki ama inşallah tutunuyordur size:) gün aşırı ilişkiye devam edin yine de
TazeAnne06 Deletedmom_85 çok çok erken canım yumurtlama erken görmüşsün sonrasında üzülmektense sabırla beklemeni tavsiye ederim 🙏
bebeklendik Deletedmom_85 9 aralık benimde çatlama günümdü. Aynı şekilde benimde ağrılarım var batma hissi arada sol kasıkta oluyor ama genel olarak bel ağrısı ve kasıklarda ağrı hissediyorum aynı regl olucak gibi. 23 aralık bat. Bekliyorum sabırsızlıkla.
Deletedmom_85 Asyarslan60 inşallah söylediğiniz gibidir. Erken biliyorum ama belki bu tarz şeyler yaşayan arkadaşlar vardır diye içimi Ferahlatmak için danışmak istedim.
Asyarslan60 Deletedmom_85 tabiki anlıyorum bende öyleyim ❤️ Ben klomen kullandığımda günde yarım avakado yemiştim tutunmasına faydası varmış deneyebilirsiniz isterseniz
Deletedmom_85 TazeAnne06 bi damla umut derler ya. Bi damla umuda tutunmaya çalışıyorum herhalde bilemedim 😊
TazeAnne06 Deletedmom_85 seni çok iyi anlıyorum 2,5 yıl bekledim ama sen çok erken umutlanmışsın sonrasında üzülme diye söylemek istedim
Deletedmom_85 Asyarslan60 yardımcı oldu mu sizde işe yaradı mı? İnşallah faydası olur teşekkür ederim
Deletedmom_85 bebeklendik bende hiç bir belirti yok şuanlık. Az önce bir batma hissi oldu geçti belki psikolojik bilemiyorum. Birbirimize güzel haberleri vermek nasip olur inşallah. Yakın tarihlerimiz😊
Asyarslan60 Deletedmom_85 klomen çatlatma iğnesi kullanmıştım ilk aydı maalesef nasip olmadı ama doktorum da söylemişti inşallah size faydası olur
bebeklendik Deletedmom_85 amin inşallah. Belkide gerçekten psikolojik bilemiyorum hayırlısı olsun hakkımızda 🥰 bazen çatlama devam ediyorsa ağrı olabilirmiş ben değerlendirmeye devam ediyorum olur inşallah