Minnosbir_Anne Kızlar merhaba Daha 6.ayimizdayiz ama bu ay iş yapar yapmaz yoruluyorum yani neredeyse 15 dakika iş yapıyorum 1 saat yatıyorum bu normal mi kiloluda değilim sizlerde nasıl acaba ?
Damlasu_23 Minnosbir_Anne ben 38.5 haftalığım Deli gibi iş yapıyorum ayakta fazla kalamıyorum ama elimden geldiğince iş yapmaya çalışıyorum hareketsiz kalmamak için mecbur
Gul33 Minnosbir_Anne normal ben de öğretmenim sabah okula varana kadar yoruluyorum zaten sonrası hep yorgunluk 😏 Allahtan 2 hafta sonra izin başlıyor
papatya-123 Minnosbir_Anne Ben de öyleydim eskisi gibi olmuyor tabi 🌝 İlerledikçe iyice zorlaştı ama kendimi kasmıyorum ya yapabildiğim kadar. nasıl olsa bebek olunca koşturcaz. Yürüyüş yapmaya özen gösteriyorum tamam. 37. Haftalarda da hareketlere başlamayı düşünüyorum sonrası nasip
Son_Almila Minnosbir_Anne bende 6 aylık gebe yim kilom yok ama nefes alırken yorgun düşüyorum eğilirken iş yaparken bu durumlara sinirlenmeye başladım çünkü alışkın değilim a bir de artık geceleri acıkıyorum korkuyorum yemek yemeğe kilo almaya
momeda Çok normal canım iki canlıyız ben 7. Ayımdayım mutfak fayanslarını eşime sildirdim sanki ben silmişim gibi yoruldum 😂
Aslylmz Asıl agırlasma baslandıgı aylar oldugu için vücut afapte olurken öyle oluyor malesef ben 28. Haftadayım suan biraz daha normalleşti vücutta agırlıga alısıyor diye heralde 😄
Mimik Ya o gecebilir de😅 birkac hafta yorgun hissedip sonra enetji patlamasi da yasayabilirsin… Haftamla birlikte o yorulmalar gecti… Daha dune kadar basit 1 saatte bitecek ev isini 3 saatte biriyordum… Simdi hic dinlenmeden bayram temizligi yapabiliyorum😆🤭 31+1
Jeatimo @Minnosbir_Anne normal canım ama vücudunu alistirma fazla dinlenmeye normal doğum için zor olur yoksa